Nejčastější dotazy (FAQ)

  • Kde mohu zkontrolovat, zda je produkt dle mé volby k dispozici?
  • Dostupné velikosti produktu, který jste vybrali, se zobrazí těsně pod obrázky.
    Pokud je okno s vybranou velikostí přeškrtnuté, znamená to, že není k dispozici.
  • Jak mohu zkontrolovat, zda velikost, kterou jsem si vybral, bude stále k dispozici?
  • Máte rádi produkt, ale již není k dispozici ve vámi vybrané velikosti?
    Nic se neztratilo. Vždy můžete být aktuální. 
    Stačí kliknout na nedostupnou velikost a zobrazí se následující zpráva: NOTIFY ME O DOSTUPNOSTI PRODUKTU - klikněte,
    vyberte velikost a zadejte svou e-mailovou adresu. Dokončeno!
  • Chtěl bych vidět produkty před nákupem - mohu?
  • Royalfashion.cz je internetový obchod s dámskou obuví, proto prodáváme pouze poštou.
    To zahrnuje neschopnost fyzicky zobrazit produkty před nákupem.
    Záleží nám však na bezpečnosti nakupování v našem obchodě a pohodlí zákazníků, proto vám dáváme 365 dní na vrácení v našem obchodě.

  • Zadal jsem objednávku - kdy mohu očekávat doručení?
  • Dodací lhůta v našem Obchodě je 24 pracovních hodin! Následně bude vaše objednávka přeposlána na vámi vybranou
    kurýrní společnost. V Polské republice je dodací lhůta 1 až 4 pracovní dny,
    dodací lhůta pro mezinárodní přepravy je až 5 pracovních dnů.
  • Jak rychle musím zaplatit za svou objednávku?
  • Za objednávku máte až 7 kalendářních dnů!
    Po uplynutí této doby bude objednávka automaticky zrušena.
  • Mohu za objednávku zaplatit?
  • Tak určitě! Toto je běžná otázka týkající se platby v našem obchodě.
    Zde najdete náklady na dopravu a způsob doručení: Poštovné zde.
  • Objednal jsem si nesprávnou velikost! Co těď můžu dělat?
  • Pokud jste udělali chybu s velikostí - kontaktujte nás co nejdříve telefonicky.
    Pamatujte, že e-maily jsou čteny od nejstarších a může trvat nějakou dobu, než zaměstnanec vaši žádost najde.                       
    Do této doby může být příliš pozdě na jakékoli změny objednávky.
  • Proč je moje objednávka pozastavena a zatím jsem nedostal žádné informace?
  • Existuje několik důvodů, proč byla vaše objednávka pozastavena. První je např. nedostatek platných údajů v objednávce.
    Možná jste udělali chybu v adrese, pokud jste uvedli nesprávné PSČ nebo telefonní číslo.
    Druhým nejčastějším důvodem je nedostatek produktu ve vaší objednávce. Nebuď nervózní :) Někdy se to stane!
    Kancelář zákaznického servisu je otevřena od 8 do 16 let. Pravděpodobně dostali informace o nesrovnalostech po pracovní době.
    Dejte nám chvíli, určitě vás naši zaměstnanci kontaktují s informacemi o objednávce.
  • Kolik času musím od smlouvy odstoupit?
  • Obuv nesplnila vaše očekávání? Máte 365 dní na vrácení v našem obchodě!
    Nezapomeňte, že máte 14 dní na vrácení obuvi od okamžiku, kdy deklarujete svou touhu vrátit se.
  • V balíčku jsem neobdržel žádný formulář pro výběr. Kde ho najdu?
  • Formulář pro výběr naleznete zde: Odstoupení od smlouvy / výměny
    Pokud tiskárnu nemáte - přepište ji ručně, ale nezapomeňte ji podepsat ručně na příslušném místě.
  • Kdo nese náklady na vrácení zásilky?
  • V souladu s našimi předpisy nese náklady na vrácení zboží zákazník. 
  • Kdy mohu očekávat vrácení peněz za vrácené produkty?
  • Nejpozději 14 dní ode dne, kdy zákazník prohlásil, že uplatní své právo na odstoupení od smlouvy.
    Můžeme zadržet vrácení peněz, dokud neobdržíme položku nebo dokud nedostaneme důkaz o jejím vrácení *.
    * v závislosti na tom, která událost nastane první.
IdoSell Trusted Reviews
3.94 / 5.00 2236 reviews
IdoSell Trusted Reviews
2020-09-24
Spokojespo
2020-09-27
Rychlé vyřízení, vše v pořádku. Boty odpovídají ceně
Tato stránka používá soubory cookie k poskytování svých služeb v souladu s Zásady používání souborů cookie. Můžete určit podmínky ukládání nebo přístupu k souborům cookie ve webovém prohlížeči.
Zavřít
pixel